Infomedics verwerkt voor ons de facturatie van de uitgevoerde behandelingen ( maar alleen de behandelingen die niet bij de zorgverzekeraar ingediend kunnen worden).  Infomedics neemt de vordering over die wij aan u hebben. U ontvangt de rekening dan ook van Infomedics en niet van ons en de betaling verloopt ook via Infomedics.

Uiteraard hebben wij de nodige afspraken gemaakt met Infomedics waar het gaat om vertrouwelijke informatie. Dit is in overeenstemming met de huidige wet- en regelgeving ook waar het gaat om uw privacy. Voor meer informatie over Infomedics kunt u terecht op https://www.infomedics.nl  Heeft u vragen over onze facturatie schroom dan niet die aan ons te stellen of neem contact op met Infomedics. 
 

 

Contact met Infomedics

Contactgegevens Infomedics:

Telefoonnummer: 036 - 20 31 900
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.

Website Infomedics

Op de website van Infomedics kunt u veel zaken snel een eenvoudig regelen. U hoeft geen rekening te houden met de openingstijden van de Servicedesk en kunt uw zaken regelen op een tijdstip dat voor u het beste uitkomt.

Wilt u een betalingsregeling treffen of de status van betaling controleren, dan raden wij u aan dit direct via de website van Infomedics te regelen.

Betalingsregeling treffen

Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u een betalingsregeling treffen. Dit kunt u eenvoudig via de website van Infomedics regelen. Klik op de onderstaande link en vul het formulier volledig in. https://www.infomedics.nl/ik-wil-een-betalingsregeling-treffen

Status van uw betaling controleren
Ga naar www.infomedics.nl. U treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul het 13-cijferige nummer dat op rekening staat in en controleer of uw rekening is betaald. 

Veelgestelde vragen aan Infomedics

Overige vragen
Heeft u een andere vraag, kijk dan eerst bij de Veelgestelde vragen op de website van Infomedics. De kans is groot dat u daar al het antwoord vindt op uw vraag.

Ik ben verzekerd maar heb toch een factuur ontvangen van Infomedics

Het is mogelijk dat u, ondanks dat u verzekerd bent, alsnog een factuur ontvangt voor een behandeling. Wij bieden de factuur altijd eerst ter vergoeding aan bij uw zorgverzekeraar. Indien de factuur niet of deels door uw zorgverzekeraar wordt vergoed, dan sturen wij u voor het niet vergoede gedeelte een factuur. Een behandeling kan door uw zorgverzekeraar niet vergoed worden omdat de kosten niet (volledig) gedekt zijn of dat er sprake is van de eigen bijdrage. Heeft u vragen over vergoedingen en/of eigen bijdrage, neem dan contact op met uw zorgverzekeraar.